^^

poniedziałek, 19 sierpnia 2013

Kiedy przes­ta­jemy ufać so­bie, zaczy­namy bać się życia i po­dej­mo­wania ja­kichkol­wiek decyzji.

Następnego dnia Julia, obudziła się o 8.30 wstała z łóżka i wolnym krokiem podeszła do szafy, wyjęła ten zestaw i skierowała się do łazienki. Tam wzięła szybki prysznic, ubrała się a włosy zostawiła w lekkich falach, pomalowała oczy tuszem do rzęs i była gotowa.Wyszła z łazienki i zobaczyła, że na telefonie ma 3 wiadomości. Odczytała najpierw od Filipa ''Hej:*. Będę u Ciebie tak za 40 minut ;). Okej?;**'' później od Piotra '':***'', a na samym końcu od swojej kuzynki Majki ''Siemka Julka :*.. Co robisz w weekend, może bym wpadła do Ciebie?:*.Dawno się nie widziałyśmy ?'' Dziewczyna odpisała Majce, i poszła zrobić sobie śniadanie.
**Pół godziny później**
-Siema Marach-przytuliła chłopaka
-Siema Julka-pocałował ja w poliko-możemy już jechać?
-No pewnie-powiedziała wychodząc z domu i zamykając drzwi
Dziewczyna wsiadła z Filipem do auta i ruszyli do szkoły.Po 20 minutach byli na miejscu.
-Robię w weekend domówkę-powiedział Filip-Wpadniesz?
-No, właśnie-westchnęła dziewczyna-Do mnie przyjeżdża kuzynka.
-Weź ją-powiedział-Tam będzie Przemo, Piotr, Asia, Ty, Ja, Twoja kuzynka, Maciej i Zengota
-Kim są Ci ostatni?-zapytała-Co ich wymieniłeś?
-żużlowcy-powiedział, po czym wysiadł z auta- idziesz?
-Idę-wysiadała z auta 
-Filip co Ci?-zapytała
-Nie ważne-odpowiedział jej i ruszył w stronę szkoły
-Nie to nie-odrzekła
Weszła do szkoły, wszyscy oczy skierowali na nią, poszła do łazienki damskiej.Napisała sms do Filipa
J:Musimy pogadać!!!!!
F:Ale o czym?
J:Przyjdź pod damską ubikacje !;d Po mnie
F:Przyjdę ale nie sam:*
J:Niech Ci będzie :D
Po chwili Filip był pod ubikacją wziął Julię za rękę i poszli do grupki chłopaków stojących pod oknem.
-Ej to jest Julia-pokazał na nią ręką-To jest Marcin, Michał, Tomek i Rafał
-Hej-podała chłopakom rękę-Julia, miło mi was poznać
-Ona zawsze taka miła?-zapytał Michał
-Miła jest-powiedział Filip- i ładna-dodał 
-Jezu-zaśmiała się Julka-Ty Fifi ciągle o tym mi mówisz
-Wiem-zaśmiał się a reszta grupki za nim
** 5 godzin później**
-Halo?-odebrała dziewczyna nie patrząc kto dzwoni
-Tu Przemo-powiedział-Co robisz wieczorem?
-No pewnie będę siedziała w domu-powiedziała
-Jedziesz ze mną do galerii?-zapytał
-A po co?-zapytała dziewczyna
-Muszę sobie ciuchy kupić, a Ty mi w tym pomożesz-zaśmiał się-Bądź gotowa o 19 jestem po Ciebie.
-Dobrze, to pa-dziewczyna się rozłączyła.
-Kto to był?-zapytał zaciekawiony Filip
-Przemek-powiedziała
-Aha-powiedział wsiadając do auta-Chodź podwiozę Cię do domu
-Nie-powiedziała-przejdę się.
-Nie to nie-pożegnał się z dziewczyną i wsiadł do auta
Dziewczyna szła ulicami miasta, w pewnym momencie wpadła na Piotra
-Pierzesz mi bluzkę-zaśmiał się-A tak to hej
-No hej-powiedziała-Mogę Ci ja wyprać, ale teraz się śpieszę do domu, zgadamy się sms
-Okej-przytulił dziewczynę
Po 20 minutach dziewczyna była na miejscu.. Wzięła relaksującą kąpiel, która trwała przez dobre 2 godziny. Gdy się wykąpała przebrała się w ten zestaw a włosy spięła w luźnego koka. Zeszła na dół, zjeść sobie kanapki które przygotowała przed kąpielą. Po chwili zadzwonił dzwonek do drzwi
-Siema-przywitała się z Przemkiem Julka
-Hej-powiedział-to jest Maciej-Maciej to jest Julka
-Nie powiedziałeś mi, że masz tak ładną koleżankę-zaśmiał się Maciej
-Gotowa?-zapytał Przemek-Możemy jechać?
-No pewnie-powiedziała
Wsiadła do auta i poczuła wibrację, zobaczyła że dzwoni Majka
-Tak?-powiedziała blondynka
-Jutro będę u Ciebie tak koło 19-powiedziała-pasuje Ci?
-No pewnie-zaśmiała się-a czym przyjeżdżasz?
-Pociągiem-powiedziała Majka-Wyjdziesz po mnie?
-Wyjdę, Przemek wyjdzie ze mną-zaśmiała się
-Okej-powiedziała-to pa myszko
Dziewczyna rozłączyła się i zobaczyła wzrok kolegów
-Kto to był?-zapytał Przemek
-Majka-powiedziała-Wyjdziesz ze mna jutro po nią?-zapytała
-Tak i MACIEJ też-uśmiechnął się Przemek


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz