^^

środa, 31 lipca 2013

Kocha­my mi­mowol­nie za nic i za coś nie wiedząc dlaczego.

Dziewczyny pojechały do Juli domu, wyszły z auta i weszły do mieszkania, skierowały się do pokoju Juli. Julka wyjęła z szafy ten zestaw i zniknęła w łazience. Włosy spięła w koka, ubrała się i mogły już wychodzić.
-Poczekaj-zawołała do Asi Julia-Kasy zapomniałam.
Dziewczyna wzięła pieniądze i poszła do Asi, wyszły z domu i pojechały na stadion, gdy dojeżdżały zauważyły, że ze stadionu wyjeżdża karetka.Wjechały do parkingu i od razu do nich podleciał Filip
-Gdzie wy byłyście tak długo?-zaczął krzyczeć
-Nie krzycz-uspokoiła do Asia
-Ale nie było was ponad przez 2 godziny-pokazał na zegarek
-Chyba oszalałeś-zaśmiał się Przemek-Nie było ich przez dobrą godzinę, zresztą nie spinaj się tak
-Ej to jedziemy na tą pizze?-wtrącił się Piotrek
-Jedziemy-powiedział Przemek
Chłopacy poszli się wykąpać i byli gotowi, żeby ruszyć na miasto.Wyszli ze stadionu a za nimi szły 3 dziewczyny.
-Ej przecież tam jest ta Kasia-pokazał ręką na nią Piotr-Przemo, patrz Twoja fanka-powiedział chłopak-Największa
-Kurwa, a one czego tu chcą-mówił zdenerwowany Przemek-Filip zrób coś, nie lubisz jej
-Przestańcie-powiedziała Julka
-Ale jak mamy przestać jak one ciągle za mną latają-powiedział Przemek
-Ej ja mam pomysł-zaśmiała się Asia-Mam aparat, Przemek ustaw się do zdjęcia z Julką i daj jej buziaka w poliko
-Kurwa ja też chce-zawołał Piotr równocześnie z Filipem
-No to Piotr i Przemek dajcie jej buzi-powiedziała Asia-A Ty Filip poczekaj ona Ci da buzi
-Mi to pasuje-zaśmiał się Filip
Po 20 minutach doszli w końcu do pizzerni.
-To jakie zamawiamy ?-zapytał Przemek
-Ja to bym sobie zjadł pizze familijną-powiedział Piotr
-Ja chce serową-wtrącił się Filip-A Asia jaką Ty chcesz?-zapytał
-Też serową-zaśmiała się
-A Ty Julka?-zapytał Przemek
-Ja sobie zjem Wiejską-powiedziała
-To zamówimy razem?-zapytał Przemek-Też sobie ją zjem
Przemek z Julia poszli zamówić pizze, a reszta znalazła wolny stolik. Po 30 minutach wszyscy jedni pizze, oczywiście Piotr nic innego nie mógł wymyślić tylko ''WOJNĘ NA SZYNKĘ''. Najpierw dostała Julka, później oberwał z kawałka sera Przemek a na samym końcu Filip polał sosem Piotra bluzkę. Niestety towarzystwo musiało opuścić lokal, za złe zachowanie. Szli ulicami Leszna i zastanawiali się co mają robić.
-Ja spadam do domu-powiedziała Julka-Muszę się przygotować do szkoły
-To ja Cię odprowadzę-zaproponował Przemek
-Ej ja też chce-powiedział Piotr
-A gdzie mieszkasz?-zapytał Przemo
-Zaborowo-powiedziała dziewczyna żegnając się z Asią i Filipem
-Może wpadnę po Ciebie jutro, i pojedziemy razem do szkoły?-zapytał Filip
-No okej, adres Ci podam sms-podała swój numer-A wy?-zwróciła się do chłopaków.-Idziecie ze mną?
-Oczywiście-powiedzieli
Grupka znajomych się rozeszła, Marach pojechał z Asią a Przemo z Piotrem poszli odprowadzić Julkę.
-Julia czym się zajmujesz?-zapytał Piotr, otwierając cukierki
-Smacznego-zaśmiała się-A wiesz co, lubię śpiewać-powiedziała
Po 30 minutach byli pod domem Juli. Dziewczyna pożegnała się z chłopakami, ale gdy chciała wchodzić do domu, zatrzymali ją
-Poczekaj-krzyknął Przemek
-Tak?-odwróciła się do nich blondynka
-Dziękujemy za dziś-pocałowali ją w policzek
-Nie jestem czerwona?-zapytała
-No troszkę jesteś, ale słodko z tym wyglądasz-powiedział Piotr
-Dziękuje-zaśmiała się-Podajcie mi wasze numery, będziemy w kontakcie
-Dobrze-powiedzieli i podali numery
Dziewczyna weszła do domu, i pierwsze co zrobiła poszła się wykąpać. Wykąpała się i zobaczyła, ze ma wiadomość od Filipa i Przemka. Załączyła laptopa i weszła na face. Miała 4 zaproszenia do znajomych przez tą Kasie, Filipa, Przemka i Piotra. Zaakceptowała tylko chłopaków a ją odrzuciła. Posiedziała na internecie przez 30 minut i postanowiła że pójdzie się wykąpać.



3 komentarze:

  1. jak obiecałam zajrzałam i bardzo mi się podoba , chyba Pawliccy będą mieli małą wojnę o Julie :D czekam na cd. :) - < opowiadanieozuzlu >

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. Podoba mi się ; ) Będe starała się czytać Twojego bloga regularnie ;p

    OdpowiedzUsuń